Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här men har inte mått så bra samt hänger mycket mer på instagram.

Jag har fått hem alla mina träningsredskap o träningen är igång, just nu kör jag så många promenader jag kan så länge vädret tillåter.

Samt så kör jag sittupps på min purecore 6.0 som jag köpte från gymgrossisten. Den är jätte bra om man är lika dålig på sittupps som jag var har nu blivit mycket starkare 😇

För ca 4v sedan blev jag även bestulen på mobil samt kontokort o legitimation som gjorde att jag blev helt "handikappad".

Missade massa roligheter så som loppis höststart event som jag hade fått en VIP inbjudan till. 

Blev så ledsen att jag inte ville något mer den dagen.

Exet skulle ta hand om våran lilla men när jag skulle åka till honom fick jag värdens problem med kollektiv trafiken att jag blev super sen.

Exet försökte trösta mig o ville köra in mig till eventet men då ville inte vår stora pojke klä på sig 😖

Så nej då gav jag upp, ingen idé om man kommer 30min innan det slutar.

Men nu har vi lagt allt tråkigt o ont bakom oss o längtar till alla kommande roligheter 😍

Igår var jag och mina pojkar tillsammans med min syster hennes dotter på wonderlands förhandsvisning utav Disney channals kommande serie desendans på rigoletto inne i stan.

Det bjöds på så mycke godsaker att man blev som ett litet barn.

Filmen tyckte jag var bra så jag kommer nog börja kolla på den när den kommer börja sändas nu den 17 oktober.

Att se framemot är:

28:e september loppis baby Love event 

9-11:e oktober underbarabarn mässan inne i Stockholmsmässan i Älvsjö 

Detta är en mässa jag har sett framemot varje år. Man kan verkligen gå vilse bland allt fint o bra och man har alltid hela vagnen full med fynd. Samtidigt i en syster lokal är det även chokladmässa 😋

15:e oktober Jag fyller år 😝👸🏼

17:e oktober jag och lillen åker ner till Borås (var där nere med båda pojkarna i en vecka nu under sommaren)


"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1143507702"

blogg, underbarabarnmässan,

Kommentera

Publiceras ej