Det här med att vara ensam är skita jobbigt men det går.
Saknar bara någon jag kan luta mig mot, ha kul och bus med, ha mysiga stunder med, samt åka iväg på familjetripper eller bara åka iväg ensamma på nån dagstur eller helg bara han och jag.

Har inte haft "mys" stund på ca 4veckor och det är något jag saknar även någon som säger jag är vacker ger mig komplimanger och bara håller om mig när jag känner mig lite nere.

Men vem vill ha en ensamstående mamma till två små pojkar och en som ev har adhd som även behöver så mycke stöd i livet och får extrema utbrott som kan komma från ingenstans 😔


Trodde jag hade funnit min prins men kanske inte var fallet.

Oavsett så gav han mig det finaste och dyrbaraste jag har och hoppas vi alltid kommer finnas för varandra precis som vi lovat.

ensam, ensamstående, ensamståendemamma, kärlek, separerad, söker,

Kommentera

Publiceras ej