Äntligen så kom dagen då jag äntligen skulle ta ut den dumma P-staven.
Har haft lite problem med de dumma biverkningarna sen jag fick den insatt den 3:e januari 2012. 


Efter ett halv år ville jag ta ut den, men tänkte att det kanske tar ett tag för kroppen att bli van med hormonet ett år senare tänkte jag igen på att ta ut den men blev aldrig av. Men nu äntligen tog jag tag i det hela o bokade en tid😊

Min man var snäll och följde med mig till gynekologen.
Men det jobbiga var att hon hemskt gärna ville att jag istället skulle ha en spiral, hur mycke jag än sa nej.

Men sen gav hon sig motvilligt ang spiralen och skrev istället ut P-piller
Sedan togs staven ut👍

Nu envecka senare har min kropp äntligen börjat fungera normalt 😊
Dock så gör det lite ont från där hon la snittet så min man ska ta bort förbandet och ta en titt åt mig 


Nu ska jag låta kroppen vara utan tillsatta hormoner.



hormoner, p-Stav, p-piller,

Kommentera

Publiceras ej