Nyåret firades med min underbara lilla prins, mannen var tyvärr tvungen till att jobba 😔

Tristand och jag tog en promenad på dagen för att inhandla gott till kvällen. Passade även på och att leka lite i parken.




Gungorna var det som lockade mest.


Precis innan vi kom till porten somnade Grynet mitt. Tur att man nu bor i ett hus med hiss för i gamla lägenheten skulle jag ha varit tvungen att böka med vagnsförråd och bära honom upp för en trappa och sedan böka med att få upp ytterdörren. Men inte här, här var det bara in i hissen öppna dörren och rulla in vagnen 👍




Vi startade kvällen med bubbel och tilltugg utav Tristands favorit ölkorv framför en film.

Tristand somnade runt 20.00
Då tände jag mysbelysning och kollade på Bingolotto och spelade med m'e min lott (evighet sedan jag spelade sist)


I min ensamhet lekte jag även med min fina julklapp som jag fick utav mannen från glossybox.
Osminkad
I boxen fanns lösögonfransar som bara skrek efter att få testas... 
Sminkad
Med fransar.           Utan fransar 
Hihihi wow vilka ögon man fick 😃

När klockan började bli 00.00 så gick jag in till sonen och frågade om han ville se fyverkerierna, trodde han skulle vilja sova vidare men han hoppade upp satte sig i soffan.


Och så åt vi lite nyårsdessert som vi inhandlade från erssons.
Sen satte vi oss i fönstret och tittade på alla fyverkerier som smälldes över husen.
Skålade med en godisflaska "med" mannen (Han hade en likadan som han skålade med där han var)


Tror någon raket/ smällare hamnade lite fel för lite efter var hela brandstationen utanför porten brevid 😳
Tristand blev dock överlycklig över alla blinkande brandbilar och polisbilar utanför 😁 tur så såg vi ingen ambulans 👍


Hoppas alla fått ett bra slut på 2013 och en underbar start på 2014 💕

Bingolotto, Tristand, barn, brandbil, bubbel, dessert, erssons, fyrverkerier, mamma, mys, nyår, polisbil, son, ölkorv,

Kommentera

Publiceras ej