Ja fy detta ensamstående liv är verkligen ingen lätt match men jag är glad att jag klarar av det faktiskt riktigt bra.

Önskar dock att jag hade någon här som kunde avlösa mig lite så man kunde ta de där långa duscharna, laga mat o oxå äta den när den är varm, ta lite egentid o träna helt själv utan någon som kräver en massa från en och inte glömma de där kramarna o myset som får en att känna sig som en kvinna och inte bara en butler, matsäck 😁👍🏻

Fick känna det en kort stund men nu är man tillbaka i det ensamstående sedan ca 2/3v sedan...

Hoppas dock inerligen att jag inte kommer behöva vara helt ensam i föräldrarskapet utan får hjälp med pojkarna när jag behöver.
Inte att jag klagar på ensamståendelivet men vissa dagar bryter man bara ihop o då behöver barnen nån annan som kan vara stark o passa upp. Hoppas även att jag och fadern kommer kunna ställa upp och finnas förvarandra som stöd o hjälp med barnen oavsett tid o rum.

Idag är vi riktigt bra vänner hittar på saker med barnen o snart ska vi även till Kolmården för att ge stor något kul som han vill nu under sommaren.


Mina pojkar är mitt allt och vem som helst släpps inte in i deras liv 💕
Har aldrig ens haft barnvakt förutom mormor o farmor.




barn, bebis, ensam, ensamstående, ensamståendemamma, mamma, saknad, söner,

Kommentera

Publiceras ej