I år hade vi julen hemma i nya lägenheten.
Blev en liten lägenhetsinvigning..
Ingen har sett den uppfixad utan kartonger och krimskrams som inte fått ett hem i lägenheten i högar överallt.

Vi hade dukat upp fint i vardagsrummet och maten fick man hämta inne i köket.
(Är lite ledsen för att jag glömde ta kort, var verkligen riktigt fint här hemma)

Alla paket lades under vår stora fina julgran🎄 allt fick dock inte plats så fick ligga under bordet och blomsterbänken.
Tristand fick sååå himlans mycke paket 🎁🎁🎁🎁🎁
l
Massa duplo: brandstation, polisstation, flygplan, zoo lastbil, sopbil, räls. Han fick även en stor polisbil som blinkar och låter (de små är en omöjlighet att finna) och så fick han ett verktygsbälte med verktyg i (Tristand satte på sig den ganska direkt och ville bli tilltalad som Manny) en Pikachu mössa som tråkigt nog var för liten.

Och så fick han även en julklapp från "Tomten" 😁 (mgroupprevent)
Ett stort bokpaket med stadenshjältar 👍✨

På juldagen kom några utan gästerna tillbaks och åt julmatsrester med oss 💕
Tristand kollar fascinerat på när kusin spelar spel.
Julen vart riktigt mysig, och jag är glad över att jag har den familj och det liv jag har, älskar er allesammans ✨
Imorgon ska jag visa mina och mannens fina julklappar 😊🎄🎁

 
duplo, familj, jul, julklappar, lego, paket, polisbil, stadenshjältar, verktyg,

Kommentera

Publiceras ej