Ja jag borde nog träffa någon som får mig att tänka på något annat.
Men hur träffar man någon då man är ensamstående och har barnen nästan 24/7?
Vill ju inte dra in nån ny person i deras liv förens jag vet att det känns rätt med denna person, samt sen måste man ju se hur det fungerar med barnen.
Jag menar även om man blir kär och vill leva med denna person så kanske vi inte kommer vara rätt för varandra.
Hur mycket jag älskar någon så måste denne passa in i mitt liv samt vara ok med att jag är vän med deras pappa.
Önskar ibland att jag kunde få träffa någon, tror även att det är svårare för mamman än pappan spec när man har spädbarn 😁

Ja han som levererade möbler till exet verkade inte så dum, men hur gör man för att visa sitt intresse? Hahaha stod där med bebis i famn och stora pojken uppe i lghn som blygt springer och gömmer sig.
Vem skulle vilja stöta på nån då?
Om barnen inte var där så kanske jag skulle vågat vara lite mera flörtig 😇
Vem vet han kanske redan var upptagen men men får aldrig veta 😁
Måste ju få hitta en ny jag med 👏🏻👍🏻
dejt, dejta, ensamstående, ensamståendemamma,

Kommentera

Publiceras ej