Ja oj vad en graviditet kan göra mot en kropp 😂
Hängande buk och tax öron till bröst👍🏻
Nej detta är inte kroppen som jag hade innan då jag hade en fin fastare kropp nu är huden lös överallt.
Gick upp över 30kg med min första och efter hade jag extremt svårt att gå ner dem och detta gjorde att jag skämdes.
Men nu har jag fått mitt andra och sista barn som jag har börjat gå ner i vikt efter. Man får extra energi med att veta att man är påväg åt rätt riktning.
När pappan har stora pojk så ska jag satsa hårt på min träning och komma i så god form.
När jag har nått mitt mål och slutat amma ska jag ta itu med min hängande mage och bröst.
Blir till operation jo ni hörde rätt jag ska operera mig, längtar så.
2016 vill jag blir mitt strand år.
Samt om jag mår bra med det jag ser i spegeln så kanske jag kan koma tillbaka igen.
Den tjej som har varit borta sedan 2011 
Åååååå vill att tiden går fortare vill dit nu 😍
Jag tror och hoppas att jag kommer bli gladare och må bättre efter operationerna.
Och vem vill inte ge sina barn en själsligt bättre mamma.
Just nu har dom en som inte helt och hållet är lycklig i sig.

(Lägger in bilder sedan eftersom nu vill min stora ha min uppmärksamhet) 💕

Kommentera

Publiceras ej