2014 har det nu varit i snart 3v.
dag 1 spenderades hemma med Tristand, vi mös och kollade på film hela dagen.
Dag 2 nu var det dax att gå tillbaka till verkligheten med jobb och tidiga mornar :( 
Gick dock väldigt lugnt på jobbet vi hade inte så mycket att göra under dessa två dagarna, skönt eftersom jag själv inte var helt 100% med hosta och halsont.

Hade även en julklapp där som väntade på mig från alla barn 💚
Ett the kitt från NK som doftade gudomligt och var så lugnande.

Inledde helgen med pizza mys.
  
Och under helgen städade vi, pantade flaskor och burkar 
Sen åkte vi (Tristand och jag) iväg med bussen, handlade lite på ikea samt fönster shopade på heron city.
Inne på Mio fann vi en soffa som vi båda gillade för precis under 10,000:-
(Chicago tvåsits med divan och cosycorner) 

Så dagen efter tog vi med pappa för att visa det vi spannat in, han tyckte oxå den var fin och kända att vi kanske skulle köpa den (var ju innom vår budget)
men så råkade han sätta sig i en annan soffa som han typ inte ville gå ur, satte mig då själv i den och den var sååå skön (hur kunde jag missat den?)
dock så låg den 50% över vår budget men vi slog till ändå och gjorde vårt köp/ beställning (Friday tvåsits med divan och cosycorner samt två nackstöd) ca 15,000:- 😁👍
De ser näst intill exakt likadana ut, men har man suttit i denna friday så vill man inte sitta i nån annan soffa 😁👍😍 

Kommentera

Publiceras ej