Imorgon är dagen här, dagen då Tristand ska få gå på sin första bio upplevelse :)

(han har gått förut men då när han var en liten knodd och jag unnade mig bio besök under mammaledigheten. var supper smidigt man körde vagnen fram till salongen och bar ur liften med bebis i och satte sig vart man ville i salongen och bara njöt med en sovandes bebis bredvid)

 

Men imorgon ska vi se en film Tristand kommer uppskatta, nämligen Bamses nya film som Loppi är snäll och bjuder på, sååååå glad över att jag och mannen fick två biljetter var till denna VIP förhandsvisning på biografen Park utav Bamse och tjuvstaden som har vanlig premiär den 17:e januari

tyvärr så måste mannen jobba just denna dag så bjöd med min kära kollega och hennes gulliga dotter som är i samma ålder som Tristand (skiljer bara en månad i mellan dem)

Funderar nu mycket på hur jag ska göra med vagnen Tristand är ju bara 2 1/2år och blir trött ganska fort :O

Kommentera

Publiceras ej